maandag 30 mei 2016

Atelierroute putten 2016




In het atelier Julia van Steden Trudy Beekman, botanisch tekenares


Op 3, 4 en 5 juni is weer de Atelierroute Putten van de kunstenaars uit Putten.

Op de Hakschaer 4 zal mijn atelier tijdens deze route geopend zijn, u bent van harte welkom:

vrijdag          3 juni van 13:00 - 21:00 uur

zaterdag       4 juni van 11:00 - 17:00 uur

zondag          5 juni van 11:00 - 17:00 uur

In mijn atelier exposeert dit jaar als gast-exposant mijn vriendin Trudy Beekman, botanisch tekenares, inmiddels landelijk bekend, met prachtige tekeningen en ander werk (wat tevens te koop is). Zij is bekend van publicaties in o.a. het blad ’Seasons’, het blad ‘Buitenleven’, het Vindselmuseum in Amersfoort. Tegenwoordig heeft zij een atelier/kabinet in Amersfoort. (www.trudybeekman.nl) Ook geeft zij demonstraties van haar werk die u kunt bijwonen:
vrijdag          van 15:00 - 16:00 uur werken met gewassen inkt

zaterdag       van 15:00 - 16:00 uur tonen maken met potlood

zondag          van 15:00 – 16:00 uur mengen van aquarelkleuren

Een deel van mijn werk is te zien in het zomerhuisje in onze prachtige tuin. Mijn nieuwste werk hangt in de Kunstkelder van het gemeentehuis van Putten, waar de gezamenlijke kunstenaars dit jaar exposeren met het thema ‘Zonder’, wat leidt tot een bijzondere en gevarieerde verzameling kunstwerken binnen dit thema. Komen de kunstenaars met een leeg doek of een kale sokkel, hoe werken zij naar dit thema toe en waardoor laten zij zich inspireren? Een thema wat nieuwsgierig maakt.


Jullie zijn van harte uitgenodigd mijn werk te bezichtigen tijdens deze dagen in mijn atelier achter in de tuin en natuurlijk ook voor de expositie in het gemeentehuis en de overige open ateliers.





Geen opmerkingen: